Monday 30 September 2013

Reflektiewe skryfstuk


Ek het nie baie van hierdie “blogging” gehou nie. Dit was vir my baie moeilik, want ek het geweet wat ek in Engels wou sê maar om die ragette worde te kry in Afrikaans was baie moeilik. Ek het baie sleg gevoel want elke keur na ek my rofwerk gedoen het, moes ek my ma of pa vra om na my werk te kyk vir al my spel foute en spaakleer foute.

Ek het elke keur senuweeagtig gevol toe ek op my “blog” bladsy gegaan het want ek het nie geweet wat almal van my “blog” sal dink nie. Ek was ook baie senuweeagtig om te sien wat my foute was, en te weet dat almal my foute kon sien. Nog so veel meer, toe mevrou op my “blog” gekommentaar het.

Maar, op die positiew kant, het ek dit baie genie tom meer van my vriendinne te leer ken, toe ek op hulle “blogs” ingaan. Ek het dit geniet want nou weet ek soveel meer van hulle passies.

Ek kan nou sien dat van die begin toe nou toe het my sin bouwerk verbeter.

1 comment:

  1. Ek kon ook sien hoe jou skryfwerk verbeter ;-) Baie dankie dat jy deurgedruk het en elke inskrywing op tyd ingelewer het, selfs al het jy nie so baie daarvan gehou nie. Nou kan jy ontspan!

    ReplyDelete